Plaatsgebonden Risico (PR) contouren afkomstig uit MER Rotterdam Airport Zoneaanpassing 2008, alternatief 4C.
Deze PR contouren stemmen overeen met de EV consequenties van het “Wijzigingsbesluit van d...
De risicocontouren zijn gebaseerd op het maximale gebruik van de luchthaven volgens het luchthavenbesluit. Weergegeven zijn de contouren ter aanduiding van het 10-5 en 10-6 plaatsgebonden risico. Eers...
Het doel van de signaleringskaart is om ruimtelijke ordenings medewerkers een handreiking te bieden om vast te stellen of externe veiligheid aan de orde is in een gebied, waarvoor een ruimtelijk plan ...
Het doel van de signaleringskaart is om ruimtelijke ordenings medewerkers een handreiking te bieden om vast te stellen of externe veiligheid aan de orde is in een gebied, waarvoor een ruimtelijk plan ...
Het doel van de signaleringskaart is om ruimtelijke ordenings medewerkers een handreiking te bieden om vast te stellen of externe veiligheid aan de orde is in een gebied, waarvoor een ruimtelijk plan ...